torsdag den 10. januar 2013

nytår og et nyt liv

Ja så blev man lige et år ældre på året føste dag, og nu tager jeg hul på et liv som efter lønner.
Ja i december troede jeg jo at jeg sagtens kunne nå at blive færdig med mine juledækkeservietter, men ak snot forkølelse og flytteroderi tog magten fra mig, så kun 1 nåede i mål, nå det nås jo nok i år.


 Men flagene til juletræet blev dog klar,de er maskinbroderet på vandopløselig vlies, det er det der kaldes free standing lace, når de er broderet opløses de i vand og vupti så har du flag.


Nu er jeg så ved at gøre klar til at lave et nyt syværelse, på strikke fronten er jeg ved at lave en twilight  dukke Laurent til mit barnebarn Victoria, mangler at skulle brodere øjne og mund , jeg er en del i tvivl om hvordan jeg griber den opgave an , foreslag er velkomne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar