lørdag den 10. november 2012

Julefreaken slår til

Her i huset bor der en Julefreak,lidt Gertrud Sand går der i mig når det er Jul.
Jeg har syet denne nisse fra www.inspirationmutz.com den har stået i skammekrogen og ventet på at komme frem, han må vente lidt endnu.

Det er også blevet til et par Grill Handsker de er dog kun til mine små fingre.


Sidst men ikke mindst har jeg kastet mig ud i at Maskinsy dækkeservietter i Patcwork,de er syet i maskinrammen i 4 dele så skal de syes sammen bagefter og så montering af bagbeklædning og kanter.De er også fra samme sted som julemanden og Grill Handskerne.Ja så mangler jeg altså bare at lave 7mere, godt der længe til Jul.



 
 







 
 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor hyggeligt, han skal da ikke stå i skammekrogen,dejligt når julen begynder at snige sig frem her og der

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke,godt det snart er december så han kan få lidt mere selskab.:-)

      Slet